Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

Japánban ötletpályázatot írt ki a kormány az alkoholfogyasztás népszerűsítésére a fiatalok körében.
„Japánban ötletpályázatot írt ki a kormány az alkoholfogyasztás népszerűsítésére a fiatalok körében. Tényleg! Nem vicc.
Az én pályaművem:
Kell egy gecidagadt, pálinkával pózoló, »Megjöttek az oszakai szamurájok«-at éneklő miniszterelnök, szaké fesztiválok, lányoknak barack szaké, birs szaké, meggy szaké, egy Tibiyoko atya oldal, oszt probléma megoldva.”
Nyitókép:MTI Fotó: Illyés Tibor