2032-t írunk. Tíz év telt a bejelentés óta, mely szerint az EU tiltani fogja a belsőégésű autókat

2022. június 16. 22:34

Az autóipar azt hitte, a villanyhajtás elhozza a megváltást. Tévedtek.

2022. június 16. 22:34
null
Várkonyi Gábor
Facebook

„2032-t írunk. Tíz év telt ez a bejelentés óta, mely szerint az EU tiltani fogja a belsőégésű autók új autóként történő forgalomba helyezését. Az autóipar, és az emberek többsége azt hitte, ezzel vége lesz az autók üldözésének, kisebb-nagyobb korlátokkal ugyan, de a villany hajtás elhozza a megváltást, és leszállnak végre az autókról. Tévedtek. 

Az EU széndioxid kibocsátása nem csökkent érdemben. Pontosabban: pont annyit csökkent, amennyit az indokol, hogy az ipar leépítésével és elűzésével, és ezzel kapcsolatosan az állampolgárok jólétének drasztikus visszaesésével mekkora »spórolást« lehetett elérni. 

Az EU parlamentjében a radikális zöldek végképp átvették az irányítást. Egy meghatározhatatlan nemű vezetőjük van, aki 16 szemesztert hallgatott a Saul Alinsky Egyetemen »Babzsákfotel logisztikát«, de a még mindig létező patriarchális elnyomás arra késztette, hogy otthagyja az egyetem Safe Space-jét, és a politikában próbáljon szerencsét.

Mivel a jó ügyért küzd társasival, ötleteik nem megkérdőjelezhetőek, semmilyen formában. Akik mégis így tennének, azok változatos megbélyegzéseket kénytelenek elviselni, és jó esetben »csak« ennyit. Természetesen tudománytalannak és »tagadónak« hívják őket, és értelemszerűen nem láthatnak el közfeladatot onnantól, hogy nem követik vakon az aktuális irányvonalat, hiszen veszélyt jelentenek a bolygóra.

Mivel észrevették, hogy Észak-Korea közlekedésében nagyon alacsony a szén-dioxid kibocsátás, az EU delegációt küld a klímaügyekben addigra nemzetközi tekintélyt kiharcoló országba, hogy a magántulajdon elleni fellépést tanulmányozzák a szabad autózásgatás teljes visszaszorítására. A teherautó platókon történő állva utazás helyet spórol, leneveli az embereket a szükségtelen helyváltoztatásról, és emiatt fenntarthatónak számít.”

Nyitókép: Várkonyi Gábor Facebook-oldala

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 61 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
falcatus
2022. június 19. 13:37
..egyáltalán nem volt benne semmilyen "kötési" szándék. Tisztábban látás kedvéért kérdezek vissza mindig, mindenhol, minden esetben. Amíg nem vagyunk tisztában azzal, hogy amiről beszélünk az alma, vagy körte , és mindketten ugyanarról akarunk értekezni addig nincs helye "+vitának" Előre és utólag is elnézésétt kérve, az én néhány évtizeddel ezelőtti tanulmányaimra emlékezve nem teszi lehetővé újdondász "elektromos" cscsakaságok fel- és elismerését. A hiba valószínűleg csak az én készülékemben van, de azért én nem zárnám ki az ellenkezőjét sem :)) jó utazásokat és sok ezer töltési ciklust kívánva üdvözlettel falcatus
falcatus
2022. június 18. 14:17
...tehát nem szükséges sem atom energetikai szakértőnek lenni, sem vill. mérnöknek, sem bankárnak, elég, ha valaki elvégezte a 8 általánost, kicsit gondolkodik és tudja kezelni a kalkulátor nyomógombjait.
RasPutin
2022. június 18. 12:29
Az autóipar azt hitte, a villanyhajtás elhozza a megváltást. Tévedtek. Nos míg Musk nem tette használhatóvá az elektromos hajtást addig ugye egyre másra olvastuk hallottuk azt az összesküvés elméletet, hogy a nagy autógyártók fiókjaiban ott van a tuti az elektromos hajtásról csak összejátszanak az olaj lobbyval és azért porosodki ott a kész terv. Akkor ugye ezt letudtuk. Nem volt a fiókban semmi. Viszont ennek a faszkalapnak üzenem, hogy egy kicsit többet kéne olvasnia. Zöldhidrogén. Ugye ebbe a MOL is belevágott. Az USAban működő kisérlet van arra, hogy a földgázba keverve akár erőművi ellátásban is részt tud venni. A másik használat a járműveknél az üzemanyagcella kombinálva az akkumlátoros hajtással. Nagyon nagy jövő előtt áll a belsőégés nélküli elektromos hajtáslánc. Mielőtt még!!!!! Napelemek segítségével igen hatékonyan lehet már hidrogént előállítani. És ugye itt már a többlet termelés betárolása is reális amit az ostobák képviselnek, hogy éjszaka nem süt a nap. Majd éjszaka a hidrogén hajtású erőmű termeli az áramot. A teherszállító hajóknál meg jön a tóriumos atom meghajtás. Előre kell nézni nem hátra.
Pelso j.
2022. június 17. 14:59
Pubi, ez nem jött be. https://index.hu/gazdasag/2022/06/17/szijjarto-peter-beruhazas-nyiregyhaza-elektromos-auto-akkumulator/
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!