Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

Egyik nem bánja, ha drága a benzin, a másik lebontaná a kerítést, a harmadik lehülyézi a szavazókat.
„Nem olyan, mintha az egész választási »kampány« a Kész Átverés Show része lenne?
Az egyik hetek óta mondja, hogy nem bánja, ha drága a benzin és magas a rezsi. A másik tegnap elárulta, hogy lebontaná a kerítést a határon. A harmadik nemrég lehülyézte az egyiket, aki közben folyamatosan, jó hangosan hülyézi a választókat. A negyedik megszorításokkal riogat, amikor sok millióan kapnak extra juttatást az államtól.
Stb…
Én ilyen kampányt(?) még nem láttam.
Állandóan az ellenkezőjét mondani, mint amit az emberek többsége jónak tart? Elfuserált nyilatkozatok után magyarázkodni? Ennek mi értelme van?”
Nyitókép: Németh Balázs Facebook-oldala