7. A fentiek összességében 30-40 további fa telepítését teszik lehetővé az eddig tervezett 178 mellett, de mint a fenti listából is kiderült, ezeknek eddig sem a BFK beruházói szándéka volt az akadálya.
8. Maradtak nyitott kérdések még, vannak helyszínek, ahol az Eurovelo kerékpárút és a fasor együtt nem fér el, itt tovább tárgyalunk.
A ma megbeszélt változtatások átvezetését a BFK haladéktalanul elrendeli a tervezőnél. Bízunk benne, hogy a Főváros a ma megbeszéltek alapján hozzájárul az így módosult tervekhez és így elhárulhat az akadály az új villamosvonal engedélyezése elől, aminek a jóváhagyása immár 100 napja áll a Városházán és már eddig is ennyivel késleltette a villamosfejlesztés megvalósulását.
Ahogy főpolgármester úrnak adott válaszomban múlt héten is jeleztem, a BFK elkötelezett a megvalósítható, korszerű, Budapesthez méltó és a lehető legzöldebb tervek készítésére és annak ellenére is készen áll a kompromisszumkeresésre, hogy a Főváros vezetése által korábban delegált szakemberek minden eddigi tervet már a koncepcionális tervezés időszakától kezdődően jóváhagytak. Ez anélkül is így lett volna, hogy főpolgármester úr a nyilvánosságban üzeni meg kritikai észrevételeit, első ránézésre a kormányzat és a BFK felé címezve, de a gyakorlatban valójában nagyrészt a saját maga által felügyelt cégek és szolgáltatók által megfogalmazott korábbi előírásokkal szemben megfogalmazva kritikát.
A lényeg, hogy ma előrébb léptünk – bízom benne, hogy nem csak látszólag és rövidesen minden hiányzó fővárosi hozzájárulást megkapunk a mai egyeztetések nyomán pontosított tervek alapján ahhoz, hogy mihamarabb megépülhessen a Budai Fonódó villamoshálózat II. üteme a Szent Gellért tértől a Műegyetem rakparton, a Pázmány Péter sétányon és a Dombóvári úton át a Budafoki útig.