Gulyás Márton, aki patreonon kér segítséget, hogy ezt a forradalmi szocialista szellemiségű műsort készítse, a stúdióban egy 80 ezer forintos NIKE csukában ül. Kicsi, de jellemző dolog, és talán megmutatja, hogy mi is az egyik alapvető gond a Starbucks-kávézókban szerveződő marxista mozgalmakkal, a multinacionális cégek mellett menetelő újbalos aktivistákkal, az identitáspolitikával, ami szétveri a hagyományos szociáldemokráciát.
Nekem nincs gondom azzal, hogy valaki 80 ezres cipőre költi a pénzét, bár én nem is kérek számon azért senkit, mert luxusmárkákkal dolgozik. De a 80 ezres NIKE cipő nem csak egy ízléstelen-magamutogató státuszszimbólum, hanem ezen túl szimbóluma a mértéktelen fogyasztásnak, a gyermekmunkának, a multinacionális gátlástalanságnak, a túlárazásnak, a marketing démoni erejének, a bolygó telibeszarásának, mindannak amiben Gulyás Marcinak és az újbalos mozgalmaknak részben vagy egészben igazuk van.
És ettől még igaz marad, hogy sok jó interjút készített, ettől még igaz marad, hogy példás keménységgel leplezi le a NER korruptságát, de mindamellett beárazza a morális fölényt, a jóemberkedést, a kioktatást, amit megenged magának. Lehet kedvelni, senki se hiba nélküli, de 80 ezres NIKE-ban újbalos fordulatról papolni Gyurcsánnyal és a Momentummal szoros szövetségben, az MSZP-vel a háta mögött, hát ez nekem egy kicsit sok. /Ellenpont/”