A Magyar Nemzetben feljelentették a Médiatanácsot

2021. március 30. 09:08

Egypárti diktatúrákban persze nem, de azokon kívül az is megszokott, hogy működik „ellenzéki” rádió.

2021. március 30. 09:08
Gábor György
Gábor György
Facebook

„Különös hangulatú cikk látott napvilágot a Magyar Nemzet elnevezésű beazonosíthatatlan objektum hasábjain. Egy bizonyos Felföldi Zoltán nevű szerző, se szó, se beszéd, nyilvános cikkben jelentette fel a Dr. Karas Mónika vezette Médiatanácsot. Ez, ebben a tacepaóban – lássuk be – felettébb szokatlan és rendkívül bátor lépésnek számít!

Történt ugyanis, hogy a feljelentő pennát ragadott, s megírta, hogy a veszteséges Klubrádió tizenkét éve törvénytelenül működik. Ezt én nem tudom, de ha igaz Felföldi állítása, akkor ebből az következik, hogy a Médiatanácsnak mint felettes hatóságnak tizenkét éven át ez nem szúrt szemet, s törvénytelen módon, egyúttal a feladatra való tökéletes alkalmatlanságukat bizonyítva tizenkét éven át nem léptek fel a törvénytelen gyakorlatot folytató rádió ellen. Izgatottan várom most a Legfőbb Ügyészség mielőbbi és határozott fellépését a törvénytelenséget tizenkét éve fenntartó Médiahatósággal és annak vezetőjével szemben. Vagy lehet, hogy egy eddig ismeretlen kormányoldali vírusnak köszönhetően a Legfőbb Ügyészség sem vesz észre immár tizenkét éve a fentieknél jóval nagyobb és súlyosabb, bűnszövetkezetben elkövetett bűncselekményeket?

Másrészt Felföldi érvelése remekbe szabott. Mert több helyen is mint a mindig éber, a sötétben bujkáló, rémhírterjesztő diverzánsok leleplezésére folyton kész, elkötelezett párt(bozót)harcos nagy nyomatékkal mondja a Klubrádióról, hogy „ellenzéki média”. Tényleg? Én ezt nem is tudtam! Én azt hittem, hogy egy rádió, amelyben sokszor mondanak olyat, amivel egyetértek, máskor meg olyat, amivel nem értek egyet. Hol így, hol úgy, ez normál körülmények között így szokott lenni. Ezzel szemben van olyan rádió (nem egy, mindegyik), ahol kizárólag olyan hangzik el, amivel sosem értek egyet. Még véletlenül sem. Hogyan lehetséges ez? Nem tudom, de az érdekel, hogy vajon milyen törvény hivatott eldönteni egyes hírközlő szervekről, hogy ellenzéki vagy kormánypárti vagy akármilyen oldali? S ha egy felettes instancia, mondjuk maga Felföldi Zoltán, besorolja a hírközlő szerveket, annak vajon milyen törvényi következményei lesznek? És egyáltalán, ha már minősítget a szerző: mi a franc problémát okoz neki és megbízóinak, hogy van (vagy volt) 1 db (azaz egy darab) »ellenzéki« rádió? Miért ne lehetne? Mi a gond ezzel? Egypárti diktatúrákban persze nem, de azokon kívül ez is megszokott.

Végül gyönyörű a régi, jól bevált, pártállami mondat, ami megremegtet, elborzaszt, iszonyattal tölt el minden honfiút és honleányt, mint az ötvenes években, azonképp ma is, amikor már nincs ugyan vasfüggöny, de a nyelveket még mindig alig-alig beszélő, s pénz híján utazásra képtelen lakosság számára továbbra is fennáll valamiféle mentális vasfüggöny. A szerző imigyen mennydörög: a Klubrádiót külföldi erők támogatják! Szent Isten! KÜLFÖLDIEK! Hogy a villámszóró Zeusz sújtaná agyon az ilyeneket! KÜLFÖLDRŐL!!! Még rágondolni is maga a pokoljárás.

De azért mégis megkérdem: na és? Ha így lenne, akkor újfent leszámítva az egypárti diktatúrák jól ismert megfontolásait, mi a bánatos probléma van ezzel? Miért ne támogatnák külföldről vagy belföldről, a világűrből vagy a Balaton mélyéről, a Holdról, a Marsról, Drakula tölcsvári kastélyából vagy valamely Loire menti kastély budoárjából, onnan, ahonnan jólesik.

És hogy Felföldi Zoltán is képes legyen appercipiálni a fentieket: az Orbán-kormány közpénzből történő külföldi médiaterjeszkedése például Szlovéniában vagy Észak-Macedóniában, az rendben van? Nekik szabad? És nekik szabad ugyancsak közpénzekből például focicsapatokat vásárolni Szlovákiában, Erdélyben és a Vajdaságban? Ugyanis, ha nem tudná a nagyszerű Felföldi, onnan nézve Magyarország ugyancsak külföld.

KÜLFÖLD!

Csak tudnám, hogy a Médiatanács elleni feljelentésen túl vajon mi a bánatot akart még elmondani hálás olvasóinak a szerző?”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 29 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
briganti
2021. március 30. 13:26
egy hazátlan senkiházi üres hablatyolása a semmiről.
Da Vinci
2021. március 30. 11:32
Korábban felmerült a nyomozóhatóság gyanúja szerint, hogy a Gyurcsány-kormány idején a Radnóti Sándor, Heller Ágnes, Geréby György, Vajda Mihály és Gábor György alkotta filozófusi kör jogosulatlan gazdasági előnyhöz juthatott tisztességtelen eszközökkel. Az ügy későbbi kimenetelétől függetlenül sokak szerint erkölcsileg azóta sem tudták magukat tisztázni az érintettek. Na, és ha már Gyurcsány-kormány: főhősünk, Gábor György jó kapcsolatot ápol az exminiszterelnökkel. Olyannyira, hogy a baloldal vezetője tavaly fel is kérte a filozófust, hogy készítse el a 2022-es választásra való felkészülés „szellemi alapjait és keretrendszerét”, amelyről az ATV-ben számolt be. A Gábor György vezette „szellemi műhelyhez” egy „tucatnyi szakember” már csatlakozott is, de kilétük egyelőre nem ismert. Az alakuló műhely célja a filozófus elmondása szerint a teljes ellenzéki összefogás elősegítése, elméleti alapjainak megteremtése. Arra nagy szükség lesz szerintünk is, főleg, ha valahogy az antiszemita, rasszista és szélsőséges (jobb- helyett ma már baloldali) Jobbikot is be akarják valahogy integrálni a nagy összeborulásba. Gábor úgy fogalmazott, hogy leginkább azt vizsgálják: „miért nem jó az, ami most van, és hogy 2022 után mit szeretnénk”. Ez igen szép teljesítmény egy filozófustól, nemde? Most pedig lássuk, miért is vesztette el minden hitelességét a vallásfilozófus. Gábor György annak ellenére, hogy mindenhol és mindenben antiszemitizmust vél felfedezni – tudják, mint Móricka a viccben, mindenről ugyanaz jut eszébe – a Jobbik antiszemita botrányai esetében szemet tud hunyni. Ehhez képest nemrégiben a Sorstalanság rendezőjét, Koltai Lajost, aki az új kuratórium felkérésére tanári állást vállalt az SZFE-n, simán lenácizta: az elismert szakembert Hitler egykori propagandafilmeséhez, Leni Riefenstahlhoz hasonlította. De ha ennyire érzékeny az antiszemitizmusra (legalábbis mindarra, amit ő annak vél), miért lehet, hogy a Jobbikkal szemben ennyire megengedő? Történt ugyanis, mint jól tudjuk, hogy 2020. október 11-én időközi országgyűlési választást kellett tartani Koncz Ferenc tragikus és váratlan halála miatt. A gyász súlyát teherként cipelő lánya, Koncz Zsófia elindult édesapja székéért, hogy annak örökségét tovább vigye, és a kemény kampányt megsüvegelendő módon végig is vitte a győzelemig. Vele szemben az ellenzéki pártok közösen indítottak egy jelöltet – mondván, ez az összefogás főpróbája, megszüntetik a kétharmadot – méghozzá a nyíltan antiszemita Bíró László jobbikos politikus személyében. Azt gondolhatnánk, hogy egy „judapestező” és „tetűcsúszdázó” jelöltet, amelyet a teljes baloldal támogat, Gábor György – aki szinte napi rendszerességgel posztolja a Facebook oldalán az agymenéseit – bizonyára elítél és elhatárolódásra szólít fel. Tévedés! A vallásfilozófus egy árva kukkot nem szólt az ügyben. Sőt, a választást megelőző napon azt tette szóvá, hogy a Mandiner internetes oldalán meglátott egy antiszemita kommentet, egy névtelen hozzászólótól. Kedves Olvasóink, ugye érzik a baloldali kettős mércét? Hiába támogatja a magyar kormány zsinagógák felújítását, hiába áll ki Orbán a kóservágás mellett (miután uniós szinten betiltanák), hiába ápol kiváló kapcsolatot hazánk Izraellel és az sem számít, hogy Magyarországon a zsidó közösségek biztonságban vannak, Nyugat-Európával szemben: Gábor György úgy véli, hogy mindez csak azért van, hogy leplezzék azokat a „zsidóellenes vagy antiszemita jellegű megnyilvánulásokat, amelyek bár kódoltan, de folyamatosan jelen vannak az Orbán-érában”. Egy olyan kód lehet, amely csak a filozófus előtt tárja fel megfejtésének kulcsát. Mindezt a Hírklikk nevű szennyportálnak nyilatkozta, az interjúban azt is megemlítve, hogy „ez a Jobbik már nem az a Jobbik”. Mindezt idén januárban, tehát bőven Bíró László jelölését követően. Mindennek oka valószínűleg az lehet, hogy Gábor György azok közé tartozhat, akik már évek óta a Jobbik szalonképessé tételén dolgoznak, hogy megvalósulhasson a teljes ellenzéki összefogás. Nyilvánvalóan ők is tudják, hogy a kormányváltáshoz szükségük van a szélsőbaloldalivá vált párt – időközben igencsak megcsappant - szavazótáborára.
szürkeSzarvas
2021. március 30. 11:04
Zsidó. (Természetesen provokácionak szántam.)
józan paraszti ész
2021. március 30. 10:30
Te nagyon hülye vagy. Annyira, hogy minden betű vagy hazugság vagy csúsztatás, nem is érdemes megpróbálni helyretenni. Ja és butaságodat csak aljasságod múlja felül.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!