„A magukat gránitszilárdnak hirdető diktatúrák dohos falansztereiben óhatatlanul kitenyésznek a kenetteljes, de kőkemény tiltásra kész Erdős Péterek. Ez ugyanis másképp nem működik. Nem túl nehéz párhuzamot vonni Kádárék és Orbánék »kultúrairányítása« között. Hogy aki pénzt akar, »lehetőséget«, az ne ugráljon. Miközben a »fiatalságot elérő« udvari kobzosaik mindent megkapnak. Bár az, hogy egy világjárványt is a lábhoz szoktatásra használjanak fel, új szint. A koncerten közreműködő színész rejtélyes megverése pedig már-már skinhead-tempó.
Orbán Viktor, a Kádár-kori üldözött rockcsótány, Nagy Feró kebelbeli cimborája mégis tudja: túlbuzgó csinovnyikja, ha jót akart is, ha entestével feküdt is a törlés-gombra, most baloldali hősöket gyártott. És ez az Orbán-féle 2.0-s Kádár-rendszerben szigorúan tilos.
Pécsi punkjaink meg röhögtek egyet: nekik így is jó. (Sőt, valljuk be, inkább az okozott volna némi zavart, ha 11 év NER után az összes számukat leadják.) A kapott lóvén újraforgatták hát a teljes műsort, és a Youtube-on, az ingyenreklámnak hála, több stadionnyi közönség előtt már zeng is a »g..i Lázár, g..i Orbán«, a »felcsúti hiéna«, a »Pancser-aréna« meg a többi.
A – máskor Facebook-diktatúráról visítozó – fideszes cenzorok meg nyugodtan magukra vehetik a CpG nevű korabeli punkbanda örökbecsű sorait, miszerint »Erdős Péter, a k..a anyád«.”