Kikérik maguknak, amikor azt mondjuk rájuk, hogy ellenzékiek
Pedig őszintébb lenne, ha az amerikai társaikhoz hasonlóan ők is nyíltan bevallanák, hogy kinek a szekerét tolják...
A Galvani híd megépítését ellenzők állítása szerint a híd a semmiből a semmibe vezet.
„Itt értünk el napjaink politikai adok-kapokjának valódi abszurditásához: a hídhoz és úthálózatához kapcsolódó modellezést a fővárosi önkormányzat azért támadja, mert az összhangban van a saját hatályos terveivel. Azért támadja, mert olyan előrejelzés alapján készült, amit ő maga is használ, sőt, ő a modellezőrendszer gazdája. Társadalmi vitát akar kezdeményezni arról, amit már egyszer megvizsgált és konszenzussal eldöntött, ahelyett, hogy arról kezdeményezne társadalmi vitát, hogy milyen forgalomcsillapító intézkedéseket, esetleg városszabályozással, városrendezéssel kapcsolatos lépéseket kell megtenni azért, hogy a híd általa is jól ismert kedvező hatásai, melyek miatt saját városfejlesztési terveiben is szerepelteti, kiaknázhatók legyenek.
A Galvani híd megépítését ellenzők állítása szerint a híd a semmiből a semmibe vezet, de egyúttal számonkérik a beruházáson a várható forgalom által érintett lakosság védelme érdekében tett intézkedéseket. A Galvani híd megépítését ellenzők szerint ingatlanspekuláció az, hogy a híd várhatóan katalizálja a körúttal szomszédos, jelenleg kihalt és üres barnaövezeti, felhagyott ipari területek beépülését, és kritizálják a már ma is látható sűrű beépítéseket Újbudán és Ferencvárosban. Ugyanakkor más megszólalásaikban a zöld várospolitika és a fenntarthatóság jegyében a kompakt város híveként hirdetik a barnamezős területek megújításának szükségességét.
A Galvani híd megépítését ellenzők kritizálják a híd és a csatlakozó útszakaszok forgalmi kialakítását, de egy szót se szólnak a tervezett Aquincumi híd és az Albertfalvai híd hasonló műszaki megoldásai ellen, sőt, sokszor maguk is dolgoznak azok előkészítésén.
A Galvani híd megépítését ellenzők egyszerre mondják, hogy a híd forgalmi modellezése nem veszi figyelembe a Budapesti Mobilitási Terv célkitűzéseit, majd amikor rávilágítunk, hogy de igen, akkor azonnal felháborodottan kiforgatják azt és dugódíjjal vádolják a másik felet. Miközben a tervezők pontosan úgy jártak el, ahogy a főpolgármester fenti nyilatkozatából is következik.”