„Bő 24 órával a határidő lejárta előtt, mit gondolsz, kihoztátok a kampányból a maximumot?
Ki! Nézd, ahhoz képest, hogy egy héttel ezelőtt, a véghajrába lépve, az amerikai techcégek által felügyelt óriási social media felületek sorban kapcsolták le a hirdetéseinket. Kezdődött a Facebookkal, folytatódott az Instagrammal.
Ezt megírhatom?
Írd, sőt, tedd bele a címbe vagy a bevezetőbe is! Le kellett vonnunk a konzekvenciát, az amerikai techóriásoknak, akik ezeket a felületeket tulajdonolják, marhára nem számít az európai kisebbségek élete, megmaradása, egyáltalán az emberi jog, mint olyan. Szemléletükben az ilyesmi már nem is kap helyet, vagy, ha be is kerülünk a látóterükbe egy ilyen kampánnyal, amely origójában hiába egy székely sztori, az összes európai kisebbség megmaradásáról szól, azt is elkaszálják. Operatív munkatársaim hetek óta igyekeznek kommunikálni velük, de a legkörmönfontabb, ostobább, hülyébb, furcsább alibista magyarázatokat kapjuk. Mi minősül politikai tartalomnak, mi közéletinek, mi szélsőséges, mi nem az? Reggeltől estig technikai baromságokon lovagolnak, így az ügynek egyetlen tanulsága van.
Azt tesznek, amit csak akarnak!
Ennek ellenére sem állunk rosszul!
Nem, sőt. Kelet-Európában elkezdtük használni a VK-t, megcsináltuk a profilunkat, intenzíven toltuk a kampányt ott is. Jó eredményeket hozott, de azért az összes platformot ez nem váltja ki, főleg nem Nyugat-Európában. Ki használ arrafelé ilyet?!”