Magyar Péterre csúnyán ráhozta a frászt Puzsér, a napon felejtett csokihörcsög megfutamodott

Végre kiderült az igazság.

Az M3-as középső szakaszának felújítása csak most kezdődik, úgyhogy egy ideig még szükség is lesz erre a türelemre.
„Egy korszerű, zöld város tömegközlekedésének gerincét egy stabil metróhálózat alkotja. Ezért elengedhetetlen volt hazai és uniós forrásból megújítani a hármas metrót. Az északi szakasz felújítása után most végre elkészült a déli is.
Az M3-as viszonylat Budapest legfontosabb közlekedési útvonala, ami napi szinten közel félmillió embert visz a munkahelyétől az otthonáig, az átutazóban lévők számára pedig összeköti az állomásokat. Magam is 23 éve utazom a szerelvényeken.
A 18. kerületből bejárók tízezrei szállnak fel napi szinten a Határ úton a metróra, így az a kerületiek egyik legfőbb közlekedési eszköze. Köszönöm a fővárosiaknak, és külön köszönöm a lőrinci és imrei embereknek azt a türelmet, amit eddig tanúsítottak. A középső szakasz felújítása csak most kezdődik, úgyhogy egy ideig még szükség is lesz erre a türelemre.”