Brutális pénzdíj, új versenyszám, innováció a köbön – visszatérnek a világsztárok Magyarországra
Világszenzáció készülődik a magyar fővárosban.
Az utastájékoztatási osztály élére hetek óta képtelenek új vezetőt kinevezni. Nem irigylem azokat, akiknek ezekből kellene kitalálni, hogy most hol jár és hol áll meg a metró, és melyik állomás akadálymentes...
„Nem irigylem azokat, akiknek ezekből kellene kitalálni, hogy most hol jár és hol áll meg a metró, és melyik állomás akadálymentes...
A KÖKI-n lévő vonalcsík szerint a Lehel tér és Újpest között nem jár a metró, de egy másik totem szerint végig jár, és megáll a Klinikáknál, a Corvin-negyednél, a Ferenciek terén és az Arany János utcánál is, ahol amúgy most megállás nélkül haladnak át a vonatok. Van olyan térkép, ami szerint az Ecseri út és a Pöttyös utca akadálymentes állomásde a középső szakasz nem akadálymentes, aztán van olyan totem, ami szerint az Ecseri és a Pöttyös ugyan nem akadálymentes, de mindenhol megáll a metró, ott is, ahol nem. Erre aztán egy külön tájékoztatót is ragasztottak egy pici vonalcsíkkal, hogy bocs, de a totemen hülyeség van...
Minden korábbi BKK vezér tudta, hogy az utastájékoztatás a cég egyik legfontosabb, leglátványosabb területe, ha ott hiba van, nagyon hamar anyázni kezdenek az utasok, a hibás tájékoztatókról készült képekkel pedig nagyon könnyű “médiahabot verni”. Ezért adtak meg nekünk minden eszközt és forrást ahhoz, hogy azt megfelelően működtessük. Ez a szemlélet most teljes egészében hiányzik, forrásmegvonás, létszámcsökkentés, a szakmai iránymutatás és a kontroll teljes hiánya jellemzi a területet, ahonnan lassan a jó szakemberek is elszivárognak, mert nem figyel rájuk senki.
Nagyon sajnálom azokat a volt kollégáimat, akik éjjel-nappal azon dolgoznak, hogy fenntartsák az utastájékoztatásnak azt a színvonalát, amit 7 év alatt kemény munkával közösen felépítettünk. Tudom, hogy ez egy rajtuk bőven túlmutató probléma, és minden tőlük telhetőt megtettek, hogy a rövid határidő és a végsőkig visszatartott információk ellenére a metró ma beindulhasson, és az utastájékoztatás megfelelő legyen. Egyszerűen hiányzik a BKK-ból az elhivatott, szakmai vezetés, az utastájékoztatási osztály élére hetek óta képtelenek új vezetőt kinevezni.”