Szerintem Budapest lehetne egyetlen (max. a Duna miatt kettő) egyéni szavazókörzet
Hatvanpuszta és Felcsút pedig egy-egy kiemelt egyéni szavazókörzet legyen, mert a tekintély adja a nemzet tartását a békerezsiharcban.
Szomorú vagyok a MOL Bubi közbringarendszer leépítési tervei és bizonytalan jövője miatt.
„Egy pillanatig sem állítom, hogy a Bubi tökéletes: a népszerű indulás után több adminisztratív nehézség riasztotta el az első bérletüket megújítani szándékozó felhasználókat, a mobilapp éveken át nem frissült, a díjszabás a kezdeti óvatosság (kaució előírása) után nem követte a felhasználói szokások változását. Rég integrálni kellett volna a BKK bérletekkel a Bubi díjszabását, megszüntetni a személyes szerződéshosszabbítást és eltörölni a kauciót. Ez mind igaz – ezek azonban megrendelői döntéseken és egy régóta időszerű átfogó szoftverfrissítésen múlnak, ehhez nem kéne kidobni az egész rendszert biciklistül és drasztikusan csökkenteni a biciklik számát.
Sok kritika érte a bicikliket a tömegük miatt, a ma 24 kilós Bubi biciklik helyett azonban az új tender 19-23 kg közötti kerékpárokat ír elő – akkora változás tehát e téren nem lesz. Ezt ráadásul a kiírás pontozási-súlyozási rendszere is »támogatja«: hiába pályázik valaki pl. 13 kg súlyú kerékpárral, akkor is csak 19 kg-nak megfelelő pontszámot kap. A 23 kg-os tömeg a meglévő kerékpár-állomány fejlesztésével (abroncsok cseréje) is elérhető lenne, ezért kár új rendszert vásárolni.
Feltűnő a Bubi-tender elzárkózása a technológiai fejlődés elől: a kiírás deklaráltan nem tartalmazza a flotta elektromos kerékpárokkal való bővítését. Így tehát nem lenne továbbra sem kiterjeszthető a rendszer a budai hegyvidéki területekre és nem lenne használható nagyobb távokon sem. Manapság minden bővülő nagyvárosi rendszerben megjelennek az elektromos rásegítésű kerékpárok, érthetetlen, miért maradt ez ki a BKK tenderéből.”