„A Közlekedő Tömeg által a BKK-tól kikért adatok szerint a járvány kezdete, azaz március óta folyamatosan szünetelő 100E reptéri expresszjáratra a BKK változatlanul árusítja a 900 forintos speciális reptéri jegyeket az automatákból és a mobilappon. Összesen 15358 darabot adtak el egy olyan jegyből, amely egyetlen közlekedő járatra sem jó. Ezáltal 14 millió forint kárt okoztak tavasz óta az utasoknak, feltételezhetően szép számban nyáron hazánkba látogató turistáknak – akiket ráadásul a 200E járművezetői se engedtek fel a járműre, hisz a normál vonaljeggyel használható járatokon a reptéri vonaljegy nem érvényes.
Teljesen érthetetlen ez és súlyos felelőtlenségre vall, hogy nem vette ezt észre és nem intézkedett senki fél éven keresztül. Valami nagyon nem stimmel a BKK körül. Ahogy pedig a Közlekedő Tömeg is írja: sürgősen ki kell ezt javítania a cégnek.”