Ha meleg vagy, maradhatsz! – egyre több bevándorló játssza ki a rendszert az Egyesült Királyságban
A szkeptikusok szerint sokan a pozitív elbírálás reményében „adják ki magukat melegnek”.
Ezzel az a baj, hogy két férfi vagy nő csókolózását a Disney úgy állítja be, mintha teljesen elfogadott dolgok lennének.
„Feltehetjük a kérdést: vajon milyen veszélyekkel jár, ha a világ egyik legnagyobb média- és szórakoztatóipari vállalata nyíltan kiáll a gender-ideológia mellett, ehhez igazítva filmvásznon megjelenő tartalmait? Ennek megválaszolására nem kell mást tennünk, mint elképzelni, amint gyermekünk a televízió vagy a mozivászon előtt ülve egyszer csak azt látja, hogy két férfi meghitten csókolózik (mint például a Csillag kontra Gonosz Erők sorozatban), vagy megpróbálja értelmezni, amint két anyuka együtt viszi kisbabáját az iskolába, ahogyan azt a Toy Storyban láthattuk. Az említettek hatására megannyi kérdés cikázhat át a gyermekek fejében, például, hogy hol van a mesében a kisgyermek édesapja, hogyan lehetséges, hogy két nőnek gyermeke van, és talán legevidensebb dilemmaként az is, hogy miért csókolózik egymással két férfi vagy két nő.
Hogy mi ezzel a baj? Az, hogy ezeket az attitűdöket a Disney úgy állítja be, mintha természetes, teljesen elfogadott és magától értetődő dolgok lennének, ezzel pedig teljességgel félrevezetik a gyermekeket.
Arról nem is beszélve, hogy az a szülő, aki esetleg nem szeretné, hogy ehhez hasonló képkockákat lásson gyermeke, gyakorlatilag semmit nem tud tenni ellene. Főként azért, mert a nyilvánvaló érzékenyítés ellenére a Disney legtöbbször néhány képkockára villantja fel, csempészi bele alkotásaiba a gender-ideológiát. Igen, néhány képkockára, de így is beleégnek a néző tudatalattijába a látottak. Kicsit olyan ez, mint amikor a moziban ülve tizedmásodpercnyi időre üdítők képei villannak fel előttünk, arra sarkallva minket, hogy a film végén megrohamozzuk az üdítős pultot. (Reméljük, a gendertartalomnak nincs ilyen radikális hatása). A meséket pedig továbbra is nézni fogják gyermekeink, mivel a Disney a mai napig a szórakoztatóipar egyik legemblematikusabb képviselője.
A liberális baloldal világszerte egyfolytában a jobboldalt gyanúsítja azzal, hogy médiauralomra törekszik, miközben helyeslően bólogatnak arra, hogy a Disney-gyártósorról már szinte ki sem kerülhet olyan alkotás, melyben nem hangsúlyozzák kellőképpen a másságot és annak elfogadását.”