Végre egy brüsszeli döntés, mely egy irányba mutat a magyar nemzeti érdekkel
A román-magyar gazdasági együttműködés egy újabb lendületet kap.
Én még jó minőségű terméket soha nem azért vettem meg, mert az eladó megkért rá vagy könyörgött volna.
„Lehet, hogy érdekesebb lenne arról beszélni, ha az RMDSZ asszony lenne, s ha egy vérbeli székely vagy egy karakán csángónak az asszonya lenne…
De maradjunk a vállalkozásnál.
Több olyan sikeres vállalkozót is említeni tudnék, akik a személyes ismerőseim közé tartoznak, hogy ne csak olyan könyvek íróit idézzem, mint Brian Tracy, Dale Carnegie, Robert Kiyosaki, Zig Ziglar stb, akiknek a könyvei a könyvespolcom sorakoznak, és akik a marketinget, mint a vállalkozás egyik legfontosabb alappillérét többféle szempontból megközelítik, tanítják.
A marketingben szó van arról a bizonyos »feedback«-ről, amit ha egy vállalkozó nem vesz tudomásul, nem hall meg, akkor szinte teljesen biztos a csőd. Nincs vállalkozás ügyfelek nélkül, tehát mindenkinek megvannak a maga ügyfelei, akiket ha minél jobban ismer a cég vezetője, annál sikeresebbé válik.
Nem tudom, hogy létezik-e valamiféle »marketing« a politikában, amit tanulmányozva egy aktatologató tisztviselő – akit ha már úgy valahonnan összeszedtek és fontos pozíció betöltésére kapott megbízást – fejlődhet. Azt viszont látom, hogy az RMDSZ-nél a visszajelzések, az a bizonyos »feedback« nem fontos szempont. Ordít, hogy mekkora a párt mélyrepülése, de ahelyett, hogy másféle politikát kezdene, sürgősen lecserélné azokat a bizonyos gyenge „eladókat” vagy javítana a termék minőségén, vagy másképp kezelné az ügyfeleit, esetleg nagyszabású »akciókat« szervezne, inkább könyörög, hogy »vásároljanak«.
Ki hogy van vele, azt mindenki maga tudja, de én még jó minőségű terméket soha nem azért vettem meg, mert az eladó megkért rá vagy könyörgött volna. Azt a terméket én választottam, mert úgy döntöttem, és mert arra nekem szükségem volt.”