„Azt már a műsor (Echo TV, Napi Aktuális) legelején látni lehetett, hogy a momentumos Hajnal Miklós nem azért ment be hétfőn a stúdióba, hogy a neki föltett kérdésekre válaszoljon. Ugyan. A nézésén meg a járásán is látni lehetett, hogy valami nagyon demokratikus attrakcióra készül. Hamarosan kiderült: azért ment be a kevély legény, hogy kivonulhasson. Így volt kitalálva a dacos koreográfia. (Mint a Bangóné-féle »kurva erős kép« esetében.) Aki nem látott még tenyérbe mászó momentumos ifjút, föltétlenül nézze vissza a produkciót. Nem is a mélyről jövő, végtelenített fennhéj volt riasztó a nyeglére tervezett emberben, sokkal inkább az a zsigeri nyomulás, ahogyan már az első pillanatban át akarta venni a műsorvezető szerepét.
Hajnal Miklós szeméből az éjszaka mélysötétje csillogott.”