Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Talán be lesz tiltva az is, hogy PR-cégek ügyesen felépített hazugságokkal adjanak el politikai termékeket.
„Volt hétfőn az a döbbenetes interjú az amerikai sztár PR-ossal, aki a Fidesz megrendelésére nemzetközi sátánt gyártott Soros Györgyből. A negatív kampányban utazó George Birnbaum hencegéséről jutott eszembe, hogy egyszer majd talán erre az iparágra is olyan szabályok vonatkoznak, mint a dohányreklámokra.
Most ugye az van, hogy a lejárató és negatív kampányok nagymesterének, a néhai Arthur Finkelsteinnek a cégében dolgozó George Birnbaum egy svájci lapnak elmesélte: a sorosozós kampányuk üzenetei nem igazak, azokat csak kitalálták.
Szóval röviden: hazudtak Soros szerepéről, a menekültekről, a Soros-tervről, mindenről.
Birnbaum elbüszkélkedett a munkamódszerükkel is: összeírták a győzelemhez szükséges kommunikációs paneleket, majd kerestek egy ismert személyt, akire könnyen ráilleszthették azokat.
»Soros tökéletes ellenségnek bizonyult. Egyrészt rá lehet aggatni a liberális címkét, másrészt megtestesíti azt, amit a konzervatívok annyira utálnak sikeres baloldaliakban: egy pénzügyi spekuláns, aki közben gyengébb kapitalizmust szeretne. Harmadrészt nem politizál, így nincsenek politikai eszközei a visszavágásra és még csak nem is él az országban.«
»Ez volt az összes termékünk közül a legegyszerűbb. Csak be kellett csomagolni és piacra dobni« – mondta Birnbaum.
Munkája egyrészt szakmai siker, másrészt tragédia a magyarok tömegeinek, akiket átvertek, akiket egy riasztó álvalóságba kényszerítettek, és ezzel autokrata, ember- és szabadságellenes pártot ültettek a nyakukba. Továbbá elhitették velük, hogy félniük kell, és hogy gyűlölni kell másokat. Szóval az ügyes reklámosok tönkretették az életüket.
Pont úgy, mint a 40-es 50-es évek dohánygyártói által rendelt reklámok tették. A megrendelők tudták, hogy a cigaretta káros a célközönségnek, de mégis orvosok képével reklámoztak cigit, vagy sportoló férfival, aki a dohányzás miatt nem olyan dagadt, mint a kép hátterében álló, ciki nem dohányzó. Sőt, volt olyan reklám, amelyik terhes nőknek ajánlotta a dohányzást, egészségügyi alapon.
Ma már ilyeneket nem engednének, mert mindenki tudja, hogy hazugságokkal nem szabad olyan káros dolgokat reklámozni, mint a cigaretta. És talán ahogy az emberiség egyre okosabb lesz, be lesz tiltva az is, hogy PR-cégek ügyesen felépített hazugságokkal adjanak el politikai termékeket. Most már csak azt a kis időt kell kihúzni valahogy.”