„A WizzAir szeretné megcsinálni a világ legjobb borát és borászatát. Végre! Hajrá! Csakhogy Váradi üzleti filozófiáját ismerve a WizzBor-ban eddig ismeretlen, új, innovativ, vendégbarát szolgáltatásokkal várnak majd! Vagyis ha nem szívatnak, az már plusz pénzbe kerül és még 43 féle jogcímen szedhetnek valamilyen pótdíjat, pluszpénzt:
- Minden pohár bor akciós, csak 200ft! De kizárólag neten lehet rendelni, 6 hónappal előre
- a pincérblokkot neked kell előre, otthon kinyomtatni.
- ivás előtt 48 órával le kell adnod: útlevélszám, anyja neve, lábméret, utolsó nagylabor máj-eredménye - kivéve ha veszel plusz egészségügyi kártyát: 400ft
- Borozás előtt 3 órával meg kell érkezni a helyszinre és egy bádog istállóban állva várakozni
- ha a belépőd nem volt kinyomtatva, kérheted mobilra a QR-kódot. Ha a kódot átmenetileg nem fogadja el a rendszer a pincért megkéred a nyomtatásra: +200
Check-in:
- ha szeretnél asztalhoz leülni: +200 (ellenkező esetben a bádog istálló mellett kell meginnod állva)
- ablak mellett: +100
- az asztalnál normál magasságú szék: +50. Ha ezt nem veszed meg, a széked 30cm magas lesz
- Fizetned kell, ha a barátaiddal egy asztalnál szeretnéd meginni a bort: +150 forint, különben szétültet a borászat
Kiszolgálás:
- ivás előtt a csapos kiáll középre és 20 percig mutogatja a vészkijáratot. 2 nyelven, mindkettőn érthetetlenül. Addig meg sem foghatod a poharad!
- Overbooking van: több bort adnak el, mint amennyi van! Igyekezz! Elsőbbségi töltés: +200
- Ha a bort pohárba kéred: +200. Különben csak megnyitják a csapot és alá kell tartanod a szádat
Bónusz: bármikor jöhet egy SMS: a palackodat törölték, mert sztrájkolnak a szüretelők. Aztán ha panaszod van, szóba sem állnak majd veled. Magyar ügyfélszolgálat pedig nem is lesz.”