„Innen nézve a 2rule (Turul) sztori eddig minden ízében tipikus NER-üzlet. Előbb a kormánysajtóban megeresztett lózungokat lehetett hallani a »magyar divatmárkáról« - dacára, hogy jelenleg a Coca-Colának is nagyobb a magyarságtartalma, mivel ott az alapanyag zöme magyar, ráadásul több ezer embert foglalkoztatnak és nem is minimálbéren –, majd jött a vízió a »magyar könnyűipar feltámasztásáról«.
Azonban már az előkészítő munka finoman szólva csapnivaló volt, a névnek, a logónak, khm, vitatott az eredete, se webshop, se cégközpont. A versenypiacon ilyenkor egy menedzsment már szedhetné a sátorfáját. Nem így a NER-ben, ahol hirtelen három NBI-es csapat is szükségének érezte, hogy a Turullal kössön szerződést. Lesznek még bőven jelentkezők Mészáros Lőrinc cégének logójára. Bár a Turul a gazdasági mutatói alapján egyelőre inkább inkább kopasztott grillcsirkére emlékeztet, Orbán-Magyarországon megjósolható: szárnyalni fog.
Nagyjából pont úgy, mint vele felöltöztetett magyar foci.”