„Médiaszociológiai és marketingszakmai gyorselemzésünk szerint az egy nap alatt begyűjtött szűk 1 millió néző nem lehet véletlen: a szittyós bajai videó mögött mesterterv kell, hogy álljon! Bizonyítékok:
1. Soha sem látott publicitás a Bajai Halfőző Fesztiválnak, mely egy csapásra az ország leglazább fesztiválja lett! Amerikai branded content-kutatók már úton vannak.
2. A riporter saját arculatot épít: már Facebook-tábor is van, ami visszaköveteli a képernyőre.
3. Ez Baja megkésett városmárkás akciója: manőver egy kifejezés megtisztításáért. Emlékezzünk: a »bajai videó« kifejezés 2013 októberében rosszízű politikai kontextusban égett a nézők/olvasók agyába. Ez volt az az eset, amikor az MSZP kamu videóval próbálta lejáratni (választási csalással hírbe hozni) a Fideszt az időközi választás idején. Éktelen botrány volt, hónapokig ott virított minden címlapon, hogy „bajai videó”, még lex bajai videó is lett. Mármost nyilván minden városnak érdeke, hogy nevéhez ne tapadjanak ilyen csúnya politikai botrányok. Megszületett hát az új bajai videó. Lássunk csodát: a »bajai videó« keresőkifejezésre a Google már nemcsak a szoci botrányt, de a Bajai Halfőző Fesztivál betintázott riporterét is előkelő helyen hozza. Mi ez, ha nem gyors siker?”