„A tulajdonosváltás és a korrupciós téma kapcsán felépítettetek egy kampányt arról, hogy egy vállalkozó felvásárolta a bulit. A valóságban kaptatok korábban hasonló ajánlatokat?
Nem. És ez a kérdés már régóta nem is került elő. Mi úgy vagyunk ezzel, hogy ha már nem lesz fenntartható, akkor majd nem lesz ez a fesztivál. De ameddig ilyen módon fenntartható, működni tud, addig szeretnénk megőrizni. Tehát mi abban vagyunk érdekeltek, hogy ezt a modellt tovább tudjuk vinni. Szerintem ez mindenki számára tiszta, a kommunikációnkban is ezt nyomatjuk, szerintem emiatt sem merült ez fel kérdésként.
Tavaly, amikor a bevándorlás volt a téma, és a fesztiválon foglalkoztunk vele, úgy éreztük, hogy nem megy át eléggé a közönségnek. Ezért idén – már a kampányt is a fesztivál részének tekintve – már az előzetes kommunikációban megpróbáljuk átadni a társadalmi üzenetet. Erre találtuk ki ezt Z Kaufer Roland figuráját. A tipikus magyar oligarcha, a fiatal törtető magyar vállalkozó karakterét, aki nem veti meg a korrupcióra épülő világot. (...)
Nagyon érdekes, hogy hogyan reagálnak erre különböző emberek. Próbáltuk ezt viccesen megcsinálni, de nagyon sokan csont nélkül elhitték, egészen szélsőséges reakciók is jöttek. Egy hiperdurván abszurd figurát építettünk föl, és már mindenhova kiírtuk, hogy csak egy színész és egy kamutulajdonos, de még mindig sokan komolyan veszik. Abszurd a helyzet, és ez is azt mutatja, hogy mennyire abszurd a valóság is ma Magyarországon.”
A teljes interjú megtalálható a Forbes oldalán.