A szakértők szerint nincs más út: rendészeti megoldásra van szükség Budapesten
Ezt nem lehet szociális vagy egészségügyi kérdésként kezelni.
Kísértet járja be Budapestet, a Combino kísértete.
Emlékeznek? Meglehetősen hosszadalmas nyűglődés után a BKV 2003-ban írta alá a szerződést a Siemenssel az új, alacsony padlós nagykörúti villamosokra, a Combinókra. A szerelvényeknek 2004-ben kellett volna megérkezniük, ehhez képest az első villamos 2006 márciusában érkezett meg Budapestre. Július 1-jén helyezték forgalomba, és mindjárt hibák sora mutatkozott. Elsősorban az ajtókkal volt baj, de egyszer a fékolaj is elfolyt, a szerelvényt kocsiszínbe kellett vontatni. Eredetileg légkondicionálás sem volt, a lakosság követelésére, utólag szerelték be a kocsikba.
A villamosbeszerzés Demszky Gábor 2006-os főpolgármesteri kampányának fontos eleme volt, a sorozatos meghibásodások miatt azonban éppen fordítva sült el a dolog. Az ellenzék politikai tőkét igyekezett kovácsolni az ügyből, Demszky pedig nem győzött magyarázkodni.
Az ellenzék a végén mégis veszített, a villamosok pedig azóta is komolyabb gondok nélkül járnak.