Koalíciós márkaépítés

2017. május 17. 16:59

A győzelem kulcsa nem egyszerűen az összefogás, hanem az úgynevezett vállalatimárka-építés (angol szakszóval a corporate branding).

2017. május 17. 16:59
Marosán György
168 Óra

„A HVG online véleményrovatában Az alfahímek játszmája címen megjelent írásomban a teljes demokratikus ellenzéket átfogó koalíció létrehozása mellett érveltem. A kommentek, ahogyan az lenni szokott, erősen elutasítóak voltak, elvétve némi támogatással. Most emelem a tétet, s azt mondom, hogy a győzelem kulcsa nem egyszerűen az összefogás, hanem az úgynevezett vállalatimárka-építés (angol szakszóval a corporate branding).

Európa keleti része a liberális demokrácia intézményeinek sérülékenysége miatt kiszolgáltatott az illiberális autokrácia »járványának«. Az egyes országok politikai rendszere a társadalmak történelmi mintái, az elmaradott politikai és gazdasági szerkezet, valamint az állam elfoglalásának nehezen leküzdhető csábítása miatt szinte szükségszerűen torzul autokratikussá. Sőt, úgy tűnik, hogy a centrális erőtér által uralt rendszer stabil formációt képez. Alternatívát csak egy különös – körvonalaiban ma még alig látható – politikai szerkezet kínálhat, nevezetesen a demokratikus pártok nagy részét magában foglaló, több választási cikluson keresztül tartósan együttműködő koalíció. Ezt indokolja a hazánk előtt álló problémahalmaz, az új rendszerváltás végigvitelének kényszere, a társadalom szinte minden szférájában tapasztalható általános romlás megállítása és a váratlanul előbukkanó válságok folyamatos kezelése. Erre csak összetartó, egymásban bízó és racionális döntésekre kész kormányzó erő képes.”

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 24 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Peter8811
2017. május 18. 19:42
A győzelem kulcsa a kisebb zsemlye.
puszika
2017. május 18. 19:10
Gyurika! CORPORATE BRANDING SINCS ÉS NEM IS LESZ!!!!!! Van még valami értékelhető javaslat???????
atila68
2017. május 18. 09:47
Kedves György. Amiről maga beszél az nem a medicina, hanem a vírus. Mert Európa keleti része a fiatal demokrácia intézményeinek sérülékenysége miatt kiszolgáltatott a liberalizmus »járványának«.
GV0917
2017. május 18. 09:21
No idefigyelj "KIS BUCI !"Apád a kommunista DI-DÁ-DU jelszó alapján tökéletesítette a mindenkit leugató stílust (néhány "gyöngyszem":Nem a buci kicsi- a pofátok nagy!-Az Országház tetejéről majd akkor fogják levenni a Vörös Csillagot, ha az a földi giliszta felrepül az Országház tetejére -mint a dalos pacsirta -énekelni!---végül Nem tárgyalunk tovább: Lövetünk!-És lőttek! Egy kis satnya epigonja csak gumilövedékkel próbálkozott.... Már nemcsak a buci, a zsemle a bagett,é egyéb formájú-ízű-alakú egységesen PÉKSÜTEMÉNY-ként szereplő termékek MINDENT uralnak az új formációban.Pl : a levelestészta kiváló péksütemény. Nem vitás, ha egy kis Norvég, vagy Soros, "jóbarát és tsai" CÉGE le nem vajazza a tepsit! És még mondani sem lehet, hogy a legjobban támogatott ,profi zavarkeltő stúdiumokat szervező Pártkatonákra- nem CIVILEK! A lepra az ebola azonban nem néz határokat....Igaz, Bucika?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!