„A Jobbik kampánya marketingszempontból telitalálat: világos, egyszerű üzenetet közvetít hatásos és egyértelmű módon; amit mondani akar, az könnyen célba talál. Amikor először láttam, nem is jutott eszembe róla más. Fel sem vetődött bennem, vajon mennyire magától értetődő az, hogy szerte az országban óriásplakátok kiabálják az emberek képébe: az ország vezetője tolvaj. Ha így van, ha nem – normális dolog-e, hogy a gyerekeket ilyen üzenetek veszik körül?
Normális-e az a felhevült állapot, amelyben élünk? Amelyben mindig harcolnunk kell valakivel? Hol Brüsszellel, hol a migránsokkal, hol az ördögi Soros Györggyel?
Amíg mi, felnőttek annyira vagyunk igényesek magunkkal és egymással szemben, hogy ezen a színvonalon szórakoztatjuk egymást, nemigen várhatjuk el, hogy a gyerekeink majd különbek legyenek nálunk. Pedig óriási a felelősségünk: míg magunkat csak sajnálhatjuk a sok elszenvedett bornírtságért és ostobaságért, a gyerekeinkért bátran aggódhatunk is.”