„Ha a szükség úgy hozza, bármikor megtalálható a csomó a kákán, hisz eddig nem hogy a nemzet lövészeit, de a lőtéri kutyát sem érdekelte a Heineken csillaga, ahogyan a San Pellegrino ásványvíz, a Milky Way csoki vagy a Converse sportmárka rőt pentagrammája sem.
A kákán másképpen is lehet csomót keresni. Megvesszük olcsón és eladjuk drágán: ezt tette az első Orbán-kormány is. 2000-ben, Szent István napján fillérekért vett, de aranyáron számlázott tűzijátékot kaptunk. Sokan emlékezünk a botrányra: a millenniumi főváros egén hatalmas hamburgerek és vörös csillagok tündököltek. Kiderült: egy amerikai gyorsétterem-hálózat lejárt raktárkészletét – közte a Heineken promórakétáit –sikerült rásózni Mária országára. Tóth István Zoltán, az Országimázs Központ akkori vezetője szerint pedig csak véletlen volt, hogy a nézőknek bizonyos szögből ezek a formák rajzolódtak ki.
Való igaz. Itt tényleg minden csak nézőpont kérdése.”