„Milyen apró változtatásokat eszközöljön appja tervezésében a közösségimédia-oldal ahhoz, hogy a felhasználók még inkább magukénak érezzék, és új lehetőségek nyíljanak bevételei növelésére?
Hét ötletem van.
Kapcsolódó tweetek: minden három tweethez mutasson a Twitter a felhasználó szándékai alátámasztó hasonló üzenetet.
Kapcsolódó tweetek a tweetekben: egyszerűbb és kényelmesebb lenne, ha a statisztikák mellett kapcsolódó, köztük hirdetett tweetek is megjelennének.
Bővítsük ki Twitter-profilunkat: adjunk hozzá egy bármikor kiegészíthető, illetve törölhető elemet. Így egyszerű is marad, de változik is, javul a felhasználói élmény, cégeknek pedig újabb lehetőség adódik.
Twitter-befolyásolás (csúcsválaszok): ha követjük például Elon Muskot, csomó válaszra számíthatunk az összes tweetje után. Megoldást kell találni, hogy valamilyen fontossági sorrendben lássuk ezeket.
Twitter-listák feljavítása: a jelenlegi megoldásnál sokkal gyorsabb és egyszerűbb lenne, ha a home gombbal érhetnénk el a listákat, azokat pedig kulcsszavak alapján szűrnék, hogy csak a minket érdeklő üzeneteket lássuk.
Kapcsolódó hashtag-ek: ugyanúgy kellene látnunk a kapcsolódó hashtag-eket, mint ahogy a kapcsolódó tweeteket. Gépi tanulással és némi MI-vel megoldható.
Jól időzített hirdetések: ahogy a tweetek jó időben jelennek meg, a közösségi médiának ugyanilyen precízen kéne időzítenie marketingtermékeit is.”