„Egy hipermarket polcán akadtam a megújult szortiment e darabjára. Az úgynevezett külcsín szerintem rettenetesen avítt, a betűtípustól a kulcsba oltott magyar korona logóig abszolút korszerűtlen. A hátcímke is csapnivaló, zsúfolt, kezelhetetlen és ronda. A csavarzár modern, de sikerült azt is úgy retrósítani, hogy túl nagy késztetést ne érezzek a palack kinyitására.
999 forintért vesztegetik a bort az Intersparban. A Tescóban láttam kicsit olcsóbban, 1790 forintért. Illata erőteljesen fás, a hordó aromáitól nem látszik az erdő. Egy idő után az illatban némi citromsavas jegy jelenik meg, citromos orosz krémtorta. A korty lágy, túlságosan is, az íze »zizis«, édeskés, gejl, nyilván ebbe belejátszik a magas alkohol (13, 5%), ami utóízben kilóg az összképből. Nagyobbnak akar látszani, mint amekkora valójában.
Vékonyka testen vastag alkoholkabát. A hordóaromák és az alkohol igyekszik eltakarni a hiányosságot. Bárhol készülhetett volna ez a bor. Se furmintsága, se tokajisága nem jelenik meg a pohárban. Te jó ég, ezzel akarunk mi nemzetközi szinten felkerülni bármilyen prémium kategóriás polcra?”