„Amennyiben ezekkel ki tudunk egyezni, és türelmesen játszunk órákat, mire megtanuljuk az összes lehetséges mozdulatot, képességet, szépen lassan kibontakozik egy nagyon szórakoztató, nagyon szabad és gyönyörű játék, és megelőlegezem, hogy a zenéje ott lesz az év legjobbjai között. A cel-shaded technológia rajzfilmes hatása kimondottan látványos, és nagyon furcsa tájakat, városokat enged felfedezni. A küldetések, kihívások mennyisége szédületes, rendkívül ambiciózus az egész, mégis, végig megmarad könnyed kalandnak, az Infamous-okat idéző laza, helyenként repetitív limonádé, ami pont annyira felszínes, hogy kikapcsoljon, de emellett egyáltalán nem buta, sőt kiszámíthatatlan, meglepő is.
Annyi csak a gond vele, hogy nehézkesen indul, és néha elárulja könnyedségét keményebb kihívásokkal, oda nem illő játékmódokkal. Mégis, van mögötte egy vízió, ami kiemeli az átlagból, és amint megindul a lendület, letehetetlen, szórakoztató, és furcsamód időnként nosztalgikus is (talán mert képi és egyéb megoldásai visszakacsintanak klasszikus 3D platformerekre, esetleg Zelda- vagy Final Fantasy-részekre, esetenként Ghibli-filmekre).”