Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Vona erről 2009-ben azaz hét éve már beszélt egy interjúban, ott van, elérhető online, nem hír, még csak mínuszosnak sem nevezhető.
„Az a legszebb ebben a derékig a meleg szarban ugráló kormánypárti sajtóban, hogy...de hát nincs benne semmi szép. Ripost, 888, Pesti Srácok, Origo, Lokál és Tények - ezek ugyanabban az akolban laknak és dörzsölgetik egymásba a trágyát, az egyik megmarkolja, feldobja, a másik tátott szájjal alááll, megrágja, kiköpi, bele a harmadikéba, és így tovább, a szmötyi meg a címlapjaikról és a képernyőről kicsapódva szépen beteríti az olvasókat és nézőket. Vona Gábor nevet változtatott, mert csak. Teljesen mindegy, miért, senkinek semmi köze hozzá, ahogy egy fideszes vagy éppen MSZP-s politikus névváltozásához sem, Vona meg erről 2009-ben azaz
hét éve
már beszélt egy interjúban, ott van, elérhető online, nem hír, még csak mínuszosnak sem nevezhető. Ezt a szarkupacot most éppen a Ripost ásta elő, és passzolta tovább első körben az Origónak, majd jött a Tények is, és szépen beolvasták ők is, lett belőle egy hír, amiben annyi van, hogy Vona Gábor nevet változtatott. Se háttér, se kérdések, se megszólalók, se elemzés, semmi. Ezzel az erővel az is lehetne vezető hír náluk, hogy Darth Vader Luke apja.”