„A múltkor még mindenki azon viccelődött az Uber-ellenes taxis tüntetés után, hogy majd legközelebb a postások mennek tiltakozni az email ellen. Nos, egyrészt lassan alig lenne, aki kimenjen, másrészt a postásoknak nem kellene tiltakozni, hiszen nekik a digitalizáció minden eddiginél nagyobb lehetőséget hozott (volna). Az online rendelt termékek kiszállítása egy őrült nagy biznisz, ahogy valószínűleg a digitális cégek közti futározás is, mert ha van is skype, azért a prototípus vagy az ajándékbor még igazi.
Ehhez képest a magyar posta ma abból nyereséges, hogy számlákat és dokumentumokat, erzsébetutalványt és nyugdíjat!!! KELL küldözgetni. Kötelező! Erre épült a budaörsi OLK, ami decensen el is látja a feladatát. Közben viszont úgy tűnik nem látták jönni az emagot, amazont, aliexpresst, meg ilyen apró jelenségeket.
A digitális forradalom nem az, hogy pixeleket veszünk a monitoron, hanem az, amikor a fizikai valóság hagyományait lekukázzuk új módszerekkel. Nem az amikor érteni kell hozzá, hanem, amikor már mindenkinek kézenfekvő, mint idén karácsonyi ajándékot online rendelni. Nem (csak) a plázában van tolongás, a webshopban is.
Közben a posta? Nem hitte, hogy ennyi csomag jön. Meglepte őket az exponenciális görbe. Hát, üdv a digitális transzformáció korában."