Felvilágosította a Fidesz Magyar Pétert: elbújhat a tiszás szégyenében
„Aki azt gondolja, hogy minden nőt megkaphat, az egy nőt sem kap meg igazán” – jegyezte meg a Fidesz-frakció.
A Magyar Időkben megjelent összefoglaló írás részletesen beszámol arról, hogy hogyan vertek el a baloldali kormányok 84 milliárd forintot kommunikációs célokra.
„Ma újabb bizonyítékok láttak napvilágot arról, hogyan pazarolta a Gyurcsány-Bajnai kormány a közpénzeket. A Magyar Időkben megjelent összefoglaló írás részletesen beszámol arról, hogy hogyan vertek el a baloldali kormányok 84 milliárd forintot kommunikációs célokra. Az összeg jelentős része a baloldali vezetőkhöz köthető cégeknél, a baloldali holdudvarnál, és offshore hátterű cégeknél landolt.
Felháborító, hogy a kommunikációs költések a gazdasági válság idején voltak a legmagasabbak. Abban az időszakban, amikor egyhavi nyugdíjat és egyhavi bért vettek el az emberektől, emelték az energiaárakat és csökkentették a családtámogatásokat, csak reklámozásra egyetlen év alatt 22 milliárd forintot költöttek.
A cinizmus csúcsa, hogy a baloldali kormányok súlyos százmilliókat költöttek a bevezetni kívánt vizitdíj népszerűsítésére. Milliárdokért hirdették az uniós fejlesztéseket is, miközben a Gyurcsány-Bajnai kormányok 2010-ig alig több mint egytizedét hívták le az uniós forrásoknak.
A ma közzétett adatok valószínűleg a jéghegy csúcsát jelentik. Éppen ezért meg kell vizsgálni a 2010 előtti kommunikációs kiadások jogszerűségét, és azt, hogy kik voltak a kétes értékű szerződések fő haszonélvezői.”