Hogyan alakította át a digitális világ a politikát és a kampányokat? Milyen technikákkal lehet meggyőzni ma a választókat, és mit szólnak mindehhez a fiatalok?
Egy azonban biztos: aki a Tisza, illetve a ballib mainstream kapcsán a szeretet meg a párbeszéd szavakkal jön nekem, a gyülöletkeltést a jobboldal nyakába varrva, azt bizony hangosan kiröhögöm.
Ma Magyarországon az egymással szemben álló politikai táborok a nap huszonnégy órájában vádolják a másikat azzal, hogy az érdekből, pénzért hazudik. Győrffy Ákos írása.
Karol Nawrocki békéről, diplomáciáról és gazdasági segítségnyújtásról beszélt kampányában – és ezzel úgy tűnik, megnyerte a lengyelek bizalmát. A háborús retorika helyett óvatosságot kínált, lehet, ez lett a siker kulcsa.
Dr. Szanyi Tibor az MSZP kampányfőnökeként 2010. augusztus 7-én arról papolt, hogy pártja a tavaszi országgyűlési választásokhoz hasonlóan, az önkormányzati választásokon is beveti Gyurcsányt a kampányba. Gyurcsány most bevetette magát az MSZP választásokba, régi harcostársaival /pl. Lendvai Mama/, többek között Szanyi elvtárs ellen is.