„A Facebook nem elvből, hanem hideg üzleti számításból igyekszik semleges maradni, hiszen úgy tudja a felhasználóit elégedettnek tudni, ezáltal megtartani (és ezáltal reklámokat tolni eléjük és egy csomó pénzt keresni), ha nem elfogult egyetlen irányban sem. Sőt, igazából akkor tudja a felhasználókat hosszú távon magához láncolni, ha mindenkinek olyasmiket mond, amiket az hallani szeretne. És ez itt minden probléma forrása. (...)
A megoldás semmiképpen nem az, hogy a Facebookon hülyeségeket megosztó ismerőseit egyszerűen letiltja az ember, hiszen ezzel csak megerősíti a filterbuborékot. A lehülyézés és kioktatás érthető okokból szintén nem sokat használ, és sajnos a kutatások szerint az sem feltétlenül, ha az ember tényekkel, érvekkel és logikával szembesíti a meggyőzendő alanyt. Pedig ez az egyetlen út, még ha nehezen járható is.