Hatalmas üzlet a láthatáron, rengeteg magyart érint
Szerdán bejelentette a német Zalando, hogy 1,1 milliárd euróért felvásárolja riválisát, az About You-t.
Orbán Viktor és erőtere pozíciója erősnek mondható. A belpolitikai kérdéseket annyira lazán intézheti, hogy bőven van ideje építgetni Európa-politikusi imázsát.
„Orbán Viktor e pillanatban – noha időközben elveszítette a kétharmadot – hátradőlhet, s kérhet egy kávét. A tüntetéseket eddig kezelte (internetadó, Tanítanék), a G napot túlélte (hidegen simicskátlanított), médiaszektora pörög, mint a búgócsiga (M1, Magyar Idők, TV2, egyéb Habony-féle média), a föld- és közbesz.-osztogatás miatt sem kell Molotov-koktélokat visszahajigálnia a kertjéből (sőt). A makroszámok jók, s a stadionok sem omlanak rá, pedig az azokra áttolt pénzek mintha hiányoznának az alapvető közszolgáltatásokat kínáló egészségügyből és oktatásból. Úgy fest, a többségnek az MNB ámokfutásával, a Quaestor- és a Buda-Cash-botránnyal sincs gondja, ahogyan a taopénz szinonimája sem a korrupció (pedig).
Orbán Viktor és erőtere pozíciója – ha gyengült is – erősnek mondható. A belpolitikai kérdéseket annyira lazán intézheti, hogy bőven van ideje építgetni Európa-politikusi imázsát. Pláne mert a menekültválság kezelésében új irányt mutatott: mindenkinél gyorsabban reagált, sokan őt másolták. Ha megannyi konfliktusa volt és van is – Németországgal, Ausztriával; a menekültválság kommunikálása, a kerítés- és plakátügy problémahalmazának leegyszerűsítése miatt –, véleménye mérvadó álláspontként is megjelenik az Európai Unió tanácskozásain, a kontinens sajtójában.
És még a magyar labdarúgó-válogatott is kijutott – 44 év után – az Európa-bajnokságra.
Mi kell még?
Például egy ország.”