Hogy ne mélyítsem a lövészárkokat, közleményemben csak a sajtóban megjelent tárgyi tévedések tisztázása a célom. Ezen felül azért, hogy a Tokaji borvidék, és azon túl Magyarország ne lássa kárát egy szűk szakmai kör csatározásának, a rendezvény kapuit ezennel megnyitom minden újságíró és szakmai szereplő előtt, továbbá szeretettel meghívom a HoReCa szektor minden szereplőjét, hogy a kiállítókkal, boraikkal ismerkedhessenek. Számukra a rendezvényre ingyenes belépést biztosítunk, továbbá felajánljuk a mesterkurzusok még szabad férőhelyeit.
Hogy jó szándékomnak tetteimmel is nyomatékot adjak, ezen túlmenően a szervező Trinety Media Kft. licitálni fog a 2016-os Nagy Tokaji Borárverésen is, egyetértve a Tokaji Borlovagrend céljaival.
Azok előtt a Tokaji pincészetek előtt, amelyek a rendezvényig hátralévő alig 24 órában jelzik részvételi szándékukat, természetesen, ahogy eddig is, nyitva áll a kapu.
Az utóbbi időben többen is aggályokat fogalmaztak meg a Tokaji Március programmal, valamint a Winelovers rendezvények névváltoztatásával kapcsolatban.
A Tokaji Március rendezvény névváltoztatásról először Kézdy Dániel fogalmazott meg kritikát egy levélben, amelyet a Furmint Február – az ő saját rendezvénye – kiállítóinak küldött el, és amelyet a Mandiner borrovata tett közzé. A Furmint Február tulajdonosa szerint a Tokaji Március „a többi névváltoztatással együtt kimondottan rontja a Furmint Február pozícióját”.