Annyit hallottuk, hogy már közhely: 2016 a virtuális valóság éve lesz. Az új képtechnológiák először két területen szoktak komoly áttörést hozni: a pornóban és a játékiparban. Ezek teszik mainstreammé őket.
2016. január 09. 14:08
p
0
0
2
Mentés
Raymond Wong, a Mashable újságírója Las Vegasban a CES-en tesztelte a VR-pornót.
„Csomó VR-élményem volt már. Egyesek csak tetszettek, mások fantasztikusan bejöttek, de akadtak borzalmasak is. Nagy általánosságban jók.
Mivel VR-pornóval viszont még nem volt dolgom, fogalmam sem volt, mi vár rám, miután az egyik legnagyobb amerikai gyártó, a Naughty America a CES-en meghívott, hogy próbáljam ki. Sima néző leszek egy szobában, és nézem, hogy mit csinálnak? Vagy tényleges VR-szex élményem lesz?
Feltettem a Samsung Gear VR headsetjét, és azonnal megkaptam a választ. (…) Ugyan tisztában voltam azzal, hogy a két pornósztár nincs ott és a pasi teste sem az enyém, mégis azt gondoltam, hogy ez a valóság. (…)
Sok más VR-élményhez hasonlóan a VR-pornó is döbbenetesen immerzív. Tényleg úgy éreztem, mintha a történések részese lettem volna.”
A volt EP-képviselő szerint az elmúlt mintegy száz évben a külső erők megtalálták azokat az ágenseket, akik belül tudtak zavart kelteni vagy idegen érdekeket megjeleníteni.
NGM: a kormány továbbra is azon dolgozik, hogy a magyar családok évről évre egyre többet vihessenek haza.
p
0
2
4
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 2 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
még fokozza
2016. január 10. 14:48
Tisztelt Mandiner Digit!
Milyen az az "úszást elemző szoftver"?
Mit tud, hogyan működik?
Ha valaki leírásfélét publikálna róla nagyon örülnék. Ha sikerül találni ilyet előre is köszönöm.