45. tanuld meg az összes diák nevét, családi körülményeit
46. tanuld meg a szülők nevét és családi körülményeit
47. tartsd a kapcsolatot a tanulóifjúsággal telefonon, levélben, mailben a nap huszonnégy órájában
48. tartsd a kapcsolatot a szülőkkel telefonon, levélben, mailben a nap huszonnégy órájában
49. szakíts időt személyesen a diákok problémáira: szünetben, éjfél után, hétvégén, Szenteste
50. szakíts időt személyesen a szülők problémáira ugyanezen időkben
51. készülj fel szerelemmel, családdal, erőszakkal, betegségekkel kapcsolatos témákból, hogy ne érjen minden felkészületlenül
52. keress pszichológust, hogy feldolgozhasd a hallott rémtörténeteket
53. érdeklődj a diák egyéb tevékenysége iránt: menj el koncertjére, fellépésére, versenyére, fordítva úgysem fog megtörténni
54. olvass ponyvát és nézz nyálas vámpírfilmeket vagy pornót, hogy képben legyél, mivel foglalkoznak
55. készülj fel a diákok szerelmi ostromára azzal a beletörődéssel, hogy évről évre kevesebb ilyen inzultus fog érni (...)
107. nyáron szervezz tábort, töltsd ott a szabadidődet, és éld tovább ugyanazt, amit a tanévben – csak negyvenfokos kánikulában
108. amikor augusztus végén mindenki azt hiszi, hogy a diákokkal együtt te is lógatod a lábad valahol, tervezz tanévet, pótvizsgát, pótfelvételit, intézz adminisztrációt
109. magánéletedet abban a tudatban éld, hogy minden diák és szülő paparazziként figyel, mikor kap rajta, hogy vizet prédikálsz, de bort iszol
110. járj továbbképzésekre a következő tárgyakból: diplomácia, gyógypedagógia, informatika, pszichiátria, smasszerképző
111. tanulj meditációt, és gyakorold, hogy másnap is be tudj menni frissen és kipihenten tanítani.”