Autóval ütközött a vonat, tetemes késésre lehet számítani az egyik fő vasútvonalon

Az érintett járatok szombaton helyjegy nélkül is igénybe vehetőek.

A közbeszerzéseken több tízmilliárd forintos pályázatokat sorra nyerő Garancsi-birodalom éppen akkor tervez lakóházakat építeni, amikor a kormány áfacsökkentéssel és 10 millió forinttal támogatja az új lakások megvásárlását.
„Az »új Simicskaként« elhíresült Garancsi István cégei szerezték meg a Kopaszi-gátat, hogy »lakó- és irodaövezetet« alakítsanak ki Budapest egyik legértékesebbnek számító építési telkén. A közbeszerzéseken több tízmilliárd forintos pályázatokat sorra nyerő Garancsi-birodalom tehát éppen akkor tervez lakóházakat építeni, amikor a kormány áfacsökkentéssel és 10 millió forinttal támogatja az új lakások megvásárlását.
A fideszes kevesek országában nincsenek véletlenek: amíg a kormány a lakáspiac fellendítésén munkálkodik, a fideszes oligarchák az eddig megszerzett közpénzekből készülnek fel a lakástámogatások bezsebelésére. A Kopaszi-gátra tervezett lakóingatlanok ráadásul sok százmillió forint közpénzt varázsolhatnak majd Fidesz-közeli magánvagyonná azzal, hogy Garancsi zsebében landolnak. Kitűnően érzékelteti az orbáni bűnszövetkezet felépítésének változásait, hogy míg a kegyvesztetté vált Simicska Lajos a hirdetőoszlopait sem tudja megtartani, az »új Simicska« teljes gátakat kaparinthat meg.
A Demokratikus Koalíció szerint a Kopaszi-gát eladása és tervezett beépítése sem a budapestieknek, sem a XI. kerületieknek nem áll érdekükben, egyedül a fideszes kevesek húzhatnak belőle hasznot. A DK a sokak Magyarországát építené fel a kormányváltás után, amelyben a döntések nem a kevesek bankszámláit, hanem az elfelejtett sokak érdekeit szolgálják.”