Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Ennyi vérttel szemben nem lennék a Knorr helyében, mely megszentségtelenítette minden magyarok ikumát, a bajai halászlét.
„Ennyi vérttel szemben nem lennék a Knorr helyében, mely megszentségtelenítette minden magyarok ikumát, a bajai halászlét. Tudniillik az általa újragondolt receptet videón kezdte reklámozni. Ezért Zsigó levelet írt a gyártónak, mondván annyira fölbőszült Baja lakossága, hogy muszáj lesz törvényt ülni a leveskockagyáron. (A levél kapcsán az jutott eszembe, hogy ha a magyar nyelv is hungarikum lenne egyszer, eszébe ne jusson senkinek Zsigóra bízni. Remélem, finoman fogalmaztam…)
De most a hatalom mértéket nem ismerő ostobaságára tessék figyelni! Mert a »bajai halászlé a bajai emberek számára több, mint egy étel«. Vagyis kulturális örökség, erősíti a nemzeti tudatot, miegymás. »A Knorr reklámjában bemutatott bajai halászlé készítési technika sajnos koránt sincs összhangban ezzel, sőt…! Éppen ezért úgy hiszem, hogy szerencsésebb lett volna a reklámfilm elkészítése előtt felvenni a kapcsolatot velem, mint a térség országgyűlési képviselőjével…« stb. stb.
Megtudjuk mekkora hagyománya van Baján a főzőfesztiváloknak. (Mondjuk azt azért nem értem, hogy az államtitkári levélpapíron hogyan írhat alá a városi polgármester és helyettese is, de lehet, hogy sülve-főve együtt szoktak levelezni.) A lényeg, hogy ezentúl minden reklámfilmes először vegye fel a kapcsolatot az illetékes kormányhivatallal, a választott vezetőkkel, és lehetőleg kérjen testületi döntést minden ötletre, gegre, forgatókönyvre. Garantáltan vicces és hatékony alkotások születnek majd. Tudjuk, hogy a teve is ló, csak bizottság tervezte.”