„Nem gondoltál arra, hogy kint maradj?
Dehogynem. Imádtam kint lenni Los Angelesben. Életem egyik legnehezebb döntése volt kimondani, hogy ahol a szívem, ott az otthonom. Látva a csoporttársaimat, lehet, hogy ma már középvezető lehetnék a Facebooknál. Mégis, a szívem megérzését követve úgy éreztem, itthon a helyem és az itteni lehetőségekkel szeretnék élni. Már azt is tudtam, hogy a digitális kommunikáció forradalmában szeretnék részt venni.
Egyből megszületett a SpringTab ötlete is?
Az első gondolat 2009-ben fogalmazódott meg bennem, de csak később kristályosodott ki. Eleinte tanácsadóként dolgoztam kisebb-nagyobb cégeknél, ahol a vezetés érezte, hogy a digitális forradalommal kell valamit kezdeni, de nem tudták, mit és hogyan. Ez abban az időben volt, amikor itthon bejött a Facebook, és a cégek kezdtek ráeszmélni, hogy ez nekik is jó lehet valamire.
A szakma egyik keresett szakértője lettél, konferenciákra, előadásokra hívtak. Ment a marketingügynökséged is. Ez nem volt elég?
Sok mindent elértünk a B Creative ügynökséggel, olyan munkáim voltak, amikre nagyon büszke vagyok. Ott van például a Fashion Street, ami egy igazi »love projekt«. Olyan márkákkal dolgozni és tanulni tőlük, mint a Time-Warner, az Ogilvy vagy az Idealab. Vagy az OTP, akinek a SmartBankkal a MasterCard Mobilbank Applikáció versenyén az »Év applikációja« díjat hoztuk el. Megemlíteném egy másik álmom megvalósulását, hogy előadhattam 2013-ban a TEDxYouth-on, vagy az RTL Klub első startup- és közösségi médiaműsorának vezetője lehettem. Nem úgy fogalmaznék, hogy ez nem volt elég, hanem ez mind vitt egy irányba. Ami eddig szolgáltatás volt, most egy szoftverben öltött testet.
Pontosan mit kínál a SpringTab?
A felhasználóknak egy jobb élményt, a márkáknak több bevételt. Az már senkinek sem meglepő, hogy ha felmegy a Facebookra, akkor másféle hirdetést lát, mint egy másik ember: attól függően, hogy miket lájkolsz, mit nézel meg a neten, eldönti, hogy neked mi lehet a legrelevánsabb. Mi ugyanezt tudjuk csinálni, csak nem hirdetésekkel, hanem weboldalakon. Teljesen személyre szabott élményt adunk, innen jön a missziónk, hogy minden honlapnak annyi verziója legyen, ahány látogatója.”