Lesből támadt az elkövető – ezt tudni a Rózsadombon halálra szúrt egykori RTL-es vezető tragédiájáról
Már azt is tudni, mi vezetett a gyilkossághoz.
Megint azt látjuk, hogy a fideszes haverok ráteszik a kezüket a lehetséges bevételekre, közben az állam nem győzi kistafírozni a gigantikus összegekből nézhetetlen műsorokat előállító közmédiát.
„Az Együtt közérdekű adatigényléssel kéri ki az MTVA reklámértékesítési szerződését, hogy kiderüljön: ki, mennyiért és mit csinálhat jövőre a közmédia reklámidejével. Az Együtt fölszólítja az állami médiaszolgáltatót, hogy a nyilvánosság előtt adjon magyarázatot a témában megjelent sajtóhírekre.
Tegnap a Big Picture elnevezésű reklámipari konferencián Lukács Csaba, az Atmedia vezetője bejelentette, hogy jövő januártól az ő cége értékesítheti a közmédia minden csatornájának reklámidejét – adta hírül a Kreatív. A kommunikációs szaklap azt írja, Vaszily Miklós MTVA-vezérigazgató cáfolta Lukács kijelentéseit. Az eset előzménye, hogy néhány napja jelentették be, hogy megszületett az eredmény az MTVA reklámértékesítési tenderén.
Az Együtt szerint a magát közmédiának tekintő állami propagandamédia egyetlen valós feladata, hogy a fideszes haverok és oligarchák zsebét általa megtömjék. Ebben az esetben megint azt látjuk, hogy a fideszes haverok ráteszik a kezüket a lehetséges bevételekre, közben az állam nem győzi kistafírozni a gigantikus összegekből nézhetetlen műsorokat előállító és rosszul gazdálkodó közmédiát.
Az Együtt mindezért felszólítja a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapot, hogy tisztázza a pontos helyzetet? Itt közpénzről van szó, így a magyar polgároknak joguk van tudni, ki értékesíti és milyen konstrukcióban ezeket a felületeket. Az Együtt közérdekű adatigénylés keretében a kikéri a vonatkozó szerződést, hogy kiderüljön: ki, mennyiért és mit csinálhat 2016-ban a közmédia reklámidejével?”