Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
Ez egy ilyen százegyedik borokkal és egyéb alkoholos italokkal foglalkozó blog lesz. Tervek nincsenek, kedv és lelkesedés már akad.
„Minden kezdet nehéz. Pedig ez már nem is az első, hanem ha jól számolom, akkor a negyedik. Illendő bemutatkozni, gyorsan megteszem: ungert vagyok (hivatalosabban Unger Tamás, bár nem ragaszkodom hozzá), 2011-ben firkáltam egy saját felületre borokról, hogy aztán a Gault&Millau Művelt Alkoholistáján és az A Borrajongón át egészen odáig vezessen utam, hogy hirtelen felindulásból létrehozzam ezt a felületet. Elmúlt néhány hónap, annyi változott, hogy ledolgoztam pár köbméternyi csalódott fáradtságot, és lelkesedéssé transzformáltam az egészet. Bort fogyasztok, mondanivalóm is akad, az internet pedig még mindig szabad, az és úgy kiabál bele, aki és ahogy akar (a józan ész keretei között).
Ígéretekkel nem tudok szolgálni, elvárásoknak nem tudok, nem is akarok megfelelni. Borokról lesz szó többnyire, a megszokott rendszerben, stílusban és talán gyakorisággal is. Az is lehet, hogy néha egy-egy sör is becsúszik, ha lecsúszik, és úgy alakul, hogy van róla mondanivaló. Ha lesz pontozási rendszer, akkor az a tízpontos skálát fogja jelenteni. Hogy létjogosult-e ez egyáltalán, vagy egyszer csak fogja magát, és elhal hamvaiba, azt majd az idő eldönti. És persze ti is. Talán többet is mondtam, mint szerettem volna.”