Még a Dűne írója sem tudja, hogy miről szól a prófécia
Szokás egy-egy legendának a mélyére ásni, elveszni múltjának részleteiben, de 10 000 év alatt birodalmak omlanak össze, így elég ritka, hogy ennyire messze utazzunk vissza az időben.
Megvan a kissé gagyi, kilencvenes évekbeli retró-hangulat és a karakterek is kissé alulírtak, valamint a színészi játék erősen hagy maga után kívánnivalót, mégis úgy tűnik, van valamiféle saját hangja.
„Csakhogy kétséges, hogy ezt az önálló hangot mennyire sikerült eltalálni, ugyanis eléggé vegyesre sikerült. Míg Arrow küldetéstudattal érkezett vissza a nem-is-annyira-lakatlan szigetéről, Flash pedig az erejével ismerkedik a kezdeti epizódokban, ők eléggé gyorsan és profin beleszoknak a szerepükbe. Ehhez képest Kara Zor-El (földi nevén Kara Danvers) ismeri a saját szuperképességeit, és nincs kimondottan küldetése sem, így ezúttal teljesen különböző eredettörténettel van dolgunk. Ő sokkal inkább azzal törődik, hogy egyengesse karrierjét és legyen valamiféle előrelépés a nem létező szerelmi életében, a szuperhősködésre pedig csupán egy zuhanófélben lévő repülőn tartózkodó (fogadott) testvér szorítja rá. A kényszerhelyzet viszont eléggé megnyomja Kara adrenalinadagját és úgy dönt, ideje kinőnie a celeb unokatestvér árnyékából. Kap segítségül egy űrlényekkel foglalkozó titkos ügynökséget, akik őt is megfigyelik.
Nagyjából ennyi volt az, ami pozitívat el lehet mondani a sorozat saját hangjáról (legalábbis az első rész alapján). A legnagyobb baj, hogy a készítők között valószínűleg nem volt egyetlen darab nő sem. Kara huszonéves létére folyamatosan úgy viselkedik, mint egy magabizonytalan tizenhat éves, még akkor is csak pattogó tini, amikor számon kéri a főnökén, hogy miért nem Superwomannek nevezte el Supergirlt. Emiatt az egész hangulata valamiféle Szex és New Yorkba oltott Dawson és a haverokra emlékeztet, komolyan csak az hiányzott a tökéletes balféktini-összhatáshoz, hogy aktákat ejtsen el, miközben leönti a főnökét kávéval. Mindez persze tinilelkesedéssel, epikus zenékkel és túlfényezett látvánnyal megspékelve (na, azért azt elismerem, a CGI nem lett olyan borzasztó, tévés szinten kifejezetten jó).”