A reklám káros

2015. július 02. 14:26

Az IMF és az Európai Bizottság a görögökkel folytatott tárgyalások során a televíziós reklámok megadóztatását javasolta. Micsoda szörnyű, eretnek gondolat!

2015. július 02. 14:26
Puzsér Róbert
Puzsér Róbert
Magyar Nemzet

Azért nincs a görög válságra racionális megoldás, mert sem a tömegek, sem az elitek nem a valóságban élnek. A tömeg abban a homokfövenyes, terepjárós, makulátlanul fehér mosolyú, napsütötte álomországban él, amelyet a tudat gyarmatosítói legyártottak számára. Az elit pedig abban a hiszemben él, hogy ez a paraván soha nem dől le. Tagjai arról győzködik magukat a napi spekulálás, seftelés és ügyeskedés során, hogy az idők végezetéig fenn lehet tartani a pszichopátiás kapzsiságot, a féktelen mohóságot, ezt a pénzvilágnak nevezett szemérmetlen hazárdjátékot, mellyel a világot lerabolják.

A magyar kormánynak nem az volna a feladata, hogy a reklámok adóztatását furkósbotként használva büntesse a hozzá hűtlen orgánumokat, hanem hogy a reklámadó intézményét a fogyasztási hisztéria fékévé tegye. S ne csupán adóztassa, de korlátozza a televíziós reklámidőt, mégpedig a jelenleginél sokkal drasztikusabb mértékben. Nemcsak azért, hogy megússzuk a görögországihoz hasonló fogyasztási és hitelválságot, hanem elsősorban azért, hogy visszanyerjük a személyiségünket, a gondolatainkat, a vágyainkat és azt a képességünket, mellyel a sorsunkat uraljuk. Hogy ne járjunk úgy, mint a görögök, akik rég nem uralják a magukét.

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 45 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Bolond Istók
2015. július 04. 10:29
Régebben többször, mostanában egyre ritkábban meg szoktam nézni Puzsér facebokkját. Mikor még ment a Sznobjektív, Puzsér rendszeresen posztolta a direkt arra a célra készített grafikákat mellé, szövegeket, videókat... Közben meg más posztokban a reklám károsságáról értekezett. Egyszer valamelyik rajongó(mert Puzsérnak is rajongói vannak, pont mint pl. Berkinek vagy Hajdú Péternek, igaz, hogy intellektuálisan egy szinttel fejlettebbek, de rajongók) felvetette, hogy ezek a posztok véletlenül nem reklámok és ezzel Puszér nem reklámoz? Aztán jött egy másik rajongó, és helyre tette a dolgokat. Nem tudom pontosan idézni, de lényeg az volt, hogy: Puzsér nem reklámoz, csak szól, hogy lesz. :D Egyébként a reklámok betiltása nem old meg semmit és elég nehezen kivitelezhető, sőt lehetetlen. Puzsér részéről ez csak egy (szerintem tudatos) szélmalomharc. Az egyetlen megoldás, az emberek tudati szintjének emelése. Egy bizonyos tudati szinten létező embernek, nem számít mit hall vagy néz pl. a tévében, vagy az interneten. Nincs rá hatással. Persze ez nem ilyen/olyan egyszerű, de röviden lb. ennyi.
Marv
2015. július 03. 06:32
Éljen Orbán apánk!
Zsinagóga Gyurcsány Orbán
2015. július 02. 23:00
OberEnnsinnen A reklám nem más, mint újabb bőr lenyúzása - rárepülés - mások produktumára. Ott kezdődnek a gondok, mikor a sz...rt ugyanazzal a reklámmal nyomjátok az emberek torkába, mint az éltető forrásvizet. A MEGOLDÁS Nézni a reklámokat, jegyzetelni a cégek, termékek neveit, majd a bevásárláskor vinni a papírt és CSAKAZÉRTIS PONT NEM AZOKAT VENNI amit reklámoznak Bármi más azokat helyettesítőt igen Gyorsan elmenne a kedvük az agymosástól A zsidó ellen a saját fegyverével kell harcolni, az pedig a pénz
Zsinagóga Gyurcsány Orbán
2015. július 02. 22:56
Puzsér "hogy megússzuk a görögországihoz hasonló fogyasztási és hitelválságot, hanem elsősorban azért, hogy visszanyerjük a személyiségünket, a gondolatainkat, a vágyainkat és azt a képességünket, mellyel a sorsunkat uraljuk." Sajnos beszélhetsz a logaritmikusan növekvő számú konzumidióta médiazombiknak Akiknek a Vasárnapi meg a mindennapi plázázás meg a fészbuk jelenti a valóságot
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!