Több mint félmilliárd forint gyűlt össze a közmédia kampányában, gyermekhospice házhoz kerül az összeg
„Az idei év is bebizonyította, hogy az embereket a gyermekek sorsa érdekli igazán” – jelentette ki Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója.
Nem zsidók vagy cigányok ellen hangolnak, de a hatás ugyanolyan: van kit utálni, van kitől félni, van kiről beszélni.
„Miről is van szó? Ha valakinek nem lenne világos, a plakátok nem a menekülteknek és nem is az embercsempészeknek szólnak. A kormány egyértelműen a fogyatkozó táborát akarja visszahódítani, megerősíteni, és ehhez sikerült egy olyan témát találni, ami szimpatikus az idegengyűlöletre fogékony és az egyre erősödő Jobbik felé kacsintgató szavazóinak. Nem zsidók vagy cigányok ellen hangolnak, de a hatás ugyanolyan: van kit utálni, van kitől félni, van kiről beszélni. Ráadásul egy olyan, szinte alig létező és látható csoport került célkeresztbe, aminek a tagjai erről a kampányról semmit sem tudnak (nem is nekik szól, ugye), nem szavazók, nem fogják tüntetésekkel megbénítani az országot, nem tudnak kárt okozni a kormánynak. És vannak a háborgók, akiknek újra van miért háborogni.