Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Habony embere is teljesíti a feladatát, Lázáré is. Az adófizetők pénzén gründolnak kormányszócsövet.
„A Habony Árpád vezérlésével és Liszkay Gábor tulajdonlásával kormányközelivé fordított Napi Gazdaságba bevásárolta magát Sánta János, Lázár János jó ismerőse. Valami hasonló már a levegőben lógott azóta, hogy Sánta tanújelét adta szerkesztői vénájának: az ő számítógépén írták a trafiktörvény egyik tervezetét. Ő ugyanis a Continental vezére. Ez a cég a napokban elnyerte a British American Tobaccóval (BAT) a dohány-nagykereskedelem óriási bevételt hozó koncessziós jogát. (...)
5. Habony embere is teljesíti a feladatát, Lázáré is. Az adófizetők pénzén gründolnak kormányszócsövet. Úgy osztják a piacot, mintha bármit megtehetnének, és meg is tehetik. Hiába van állítólag Lázár–Habony-ellentét, hiába fogja itt mindenki a másikát, hiába fél itt mindenki mindenkitől, hiába zsarol mindenki mindenkit, egy dolog ott áll mindenekfölött: nyerni kell mindenáron (pénzt és hatalmat), máskülönben egyre inkább úgy néz ki, hogy helikopterekkel kell majd innen elmenekülniük. Vagy a többieknek gyalog – már ha a kerítés engedi.”