Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Weyer Balázs, a Főszerkesztők Fórumának elnöke szerint normális piaci körülmények között működhetne a reklámadó, de Magyarországon nem erről beszélhetünk.
Weyer Balázs, a Főszerkesztők Fórumának elnöke szerint káros a reklámadó, hiszen a Google és a Facebook térnyerése miatt egyébként is küszködő magyar piac csak még nehezebb helyzetbe kerül. A két, Magyarországon nem adózó, tartalmat, értéket elő nem állító cég még jobb helyzetbe kerülhet. Szerinte az ostor végül mindig a szerkesztőségeken csattan, hiszen az egyébként is gyenge lábakon álló, s még a reklámadóval is meggyengített cég kiszolgáltatott lehet a befolyásolásnak.