„Ahhoz képest, hogy dalszövegeidben már 1973 óta ironizálsz a szakmán, de a társadalomkritikus hangvétel nem olyan feltűnő, mint több mondjuk a HBB vagy a Beatrice esetében.
Először kénytelen vagyok a másik két zenekarra reagálni… Nem hiszem, hogy a Beatrice programja progresszívebb lett volna, mint a P. Mobilé, hiszen a műsoruk egy része operett -és műdal paródiákból állt… Sok dalt szerettem a Ricsétől természetesen, de ők csak akkor kezdtek el tényleg rockot játszani, amikor meghallották az első AC/DC-lemezt, és megcsinálták a She’s Got The Jack-ből kiindulva a Térden állva című bluest. Feró minden műfajban jól érzi magát, és mindegy, hogy mit csinál, el is adja… Jellemző volt, hogy amikor az X-Faktoros műsorban egy csaj lefikázta Ferót, hogy nem is tudsz énekelni, Feró visszaszólt: Igen, de én vagyok a Nagy Feró… Ez igaz, Feró nem tud, illetve alig tud énekelni, de jól eladja, amit csinál. Idáig minden kurzust levett, több párt is támogatta anyagilag, de ez az ő dolga. Hobóról… Egerben játszottunk, Omegával és a HBB-vel, bejön indulatosan, hogy miért nem kapott jogdíjat a Miskolc-kislemez B-oldala után? Mondtam neki, hogy azért, mert az egy instrumentális szerzemény, és abba nem írt egy sort sem…
Visszatérve az eredeti kérdésre! Nem értek egyet azzal, hogy a P.Mobil nem tartalmazott volna társadalomkritikát! Annak ellenére, hogy sosem akartunk más lenni, mi egy rockzenekar vagyunk, voltunk. Volt olyan ismerősöm, aki azt mondta, hogy harminc év után most értette meg, hogy miről szól a Lámpagyár című számunk… „A csillagokat lehozták”-sor például 1956-ra utal. Pozsonyi Ádám írta nemrég, hogy a »P.Mobil a legmagyarabb zenekar. Érzésre, hangulatra, világlátásra. Miközben ezt a szót, talán ki sem ejtik soha.« És elemezte is a dalszövegeket, pont a társadalomkritikák felől. A Kárpátia és sok más zenekar ipari szinten gyártja a nemzeti rockot, mi ebbe sosem álltunk bele. Lehet, hogy mi kezdtük el a rendszerváltást, de sajnos, nem mi fejeztük be. És olyan is lett.