Brüsszeli bukta

2015. április 18. 17:27

Mielőtt lelkesedni kezdenének a magyar kivitelezők a Simicska-balhén, bízván a nagyobb mozgástérben, előre borítékolható: már megvan(nak) az új kedvenc(ek).

2015. április 18. 17:27
Cséfalvay Attila
Kisalföld

Az unió azonban konkrét esetek után büntetett, főleg azért, mert azt sok esetben úgy látták, konkrét cégekre írták ki a közbeszerzési pályázatot. A kedvencekre. Abban igaza van a Miniszterelnökségnek, hogy ez korábban (értsd: egy évtizede) is így működött. »Nyilvánvalóan« csak olyan cég nyerhet egy konkrét útépítést, akinek például 146 Tatra teherautója van. De ha beüt a krach, s egy másik cégnek is 146 Tatrája fut, akkor beleírnak referenciaként egy stadionépítést. Hogy egy konkrét esetet vegyünk, a csepeli szabad kikötő fejlesztéséhez vajon miért volt kritérium, hogy a kivitelező az elmúlt öt évben iparterületen építsen ki kétezer méter közvilágítást. Falusi közvilágítás nem jó referenciaként? – kérdezi Brüsszel, s büntet 633 millióra. Itt egy megyei eset is, az enesei elkerülő, ahol ugyanott négyszer kellett újraszámolni a régészeti ásatásokat. Az utolsó többletpénz-igénynél besokalltak, az arra kifizetett 218 milliót most visszakéri a bizottság.

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!