„A taxisok elkerülésére, megkerülésére eddig is voltak próbálkozások, szolgáltatások. Telekocsi akciók például, vagy a közösségi médiában szerveződő közös autóhasználat, stb. Az Uber mindezt rendszerbe szervezte, megtartotta a legjobb, legkézenfekvőbb tulajdonságokat mind a sofőrök, mind az utasok szempontjából. És persze a legrosszabbakat a hivatalos fuvarosok és az állami adófizetés szempontjából. (...)
Akár így, akár úgy, a szolgáltatások mindenképpen a digitális üzleti modellek és a közösségi gazdaság felé mennek, és azok a startup modellek a legsikeresebbek, amelyek képesek minél többfelé kiszervezni a szolgáltatások nyújtását, minél több embert érdekeltté tenni, miközben a szolgáltatások után járó nyereségből természetesen részesülnek. (A szállodásoknak is riválist jelent az Airbnb, vagy a couchsurfing modell.) Egy biztos, géprombolással nem lehet útját állni a fejlődésnek, de a fair versenykörülmények megteremtése valóban az államra hárul(na).”